Saturday, April 25, 2009

Pakun välja veel 1 variandi: Nõva puhkeala

Ma tahtsin niisama veel 1 variandi välja pakkuda, ma ei tea kuidas see teistele meeldib, aga..

RMK-Nõva puhkeala. 
Nõva puhkeala asub Soome lahe äres, läheduses on mitmeid järvi ja matkaradasi. Seal on liivarand, aga kuna see asub Soome lahe ääres siis on seal suhteliselt külm, külmem kui supelrandades. Meres ei pea pikka maad kõndima, vesi on üle pea juba 5-6 meetri pärast. Samas kui merevesi tundub liiga külm saab minna ujuma läheduses asuvatesse järvedesse. Telkimiskoht on mere ääres, seal saab grillida ja samas (vend ütles), et kui tood võrkpalli võrgu kaasa siis saab seal ka võrku mängida. Päeval võime matkaradadele matkama minna (suht igav, ma usun :D aga jah..) Pood asub küll ~5km kaugemal, või nii umbes.
Linke:
http://www.rmk.ee/pages.php3/01031205
http://www.rmk.ee/pages.php3/01031608

Lihtsalt tõin 1 variandi veel välja, kuna keegi ju nagunii midagi ei paku.. ma usun :D
Geiter :)

2 comments:

  1. Olen ka Nõva kohta palju-palju head kuulnud, aga pole ise sinna jõudnud ... nii et minu poolest täiesti võimalik variant, seda enam, et see on siinsamas Läänemaal - jõuaksime kiiresti kohale ja sõidukulud oleksid minimaalsed. Mis teised arvavad?

    ReplyDelete
  2. Ma arvan,et see oleks päris sobiv koht meie klassi jaoks :D

    ReplyDelete